► Ένα καλό με την κρίση στην Ελλαδα είναι ότι αυξήσαμε τα όρια συνταξιοδότησης
Τον συντονισμό της συζήτησης έχει αναλάβει η υπεύθυνη οικονομικών ειδήσεων της εφημερίδας «New York Times» στην Ευρώπη, Λιζ Άλντερμαν.
Στην συζήτηση ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεδίπλωσε και πάλι την ακραία νεοφιλελεύθερη σκέψη του.
Αντιμετωπίζουμε στην Ελλάδα μεγάλη ελλειψη σε τεχνικά καταρτισμένους ανθρώπους. Μερικές φορές μιλάμε για δουλείες από το παρελθόν, η παραδοσιακή δεξιοτεχνία επανακάμπτει διότι υπάρχει περισσότερη ζήτηση για αυτή.
Συνεχεια χρησιμοποιω το παράδειγμα ότι τα παιδια που ξεκινουν σήμερα στο νηπιαγωγείο θα αποφοιτήσουν το λύκειο το 2032 και από το πανεπιστήμιο το 2036, αν έχουμε ακόμη τα τετραετή προγράμματα σπουδών.Αλλά τι είδους δεξιότητες δίνουμε στα νεότερα παιδεία μας, για να τα προετοιμάσουμε γι αυτόν τον κοσμο;
Αυτό ίσως δεν είναι αρκετο από μόνο του αν οι ανθρωποι δεν καταλάβουν οτι.. η ιδεα να μορφώνεσαι, να βρίσκεις εργασια και να παίρνεις σύνταξη ειναι ισως ηδη παρωχημενη!
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το
πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η
υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο
σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία.
Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η
οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1.
Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα
λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός
τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να
πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2.
Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε
σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους
μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί
μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα
αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την
παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές
αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι,
τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον
θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε
άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την
ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3.
Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη
στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε
συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των
Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει
ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4.
Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για
την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη
της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει
σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό
όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5.
Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών
τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική,
αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6.
Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης,
εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός
του σχολείου .
1.7.
Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική
φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή
που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα
θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα
και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα
πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί
σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται
αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές,
μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο
κλπ).
1.8.
Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να
εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι
αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων
Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα
πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης
(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και
γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας
μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της
Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης
γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο
αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε
υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την
Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από
τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως
αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11.
Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο
οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της
Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις
βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά
αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα
αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες
ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13.
Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη
συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14.
Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την
παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως
πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το
λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι
δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό
και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο
έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι
οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του
λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή
τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους
θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η
Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του
Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των
εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού
μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει
την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την
προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
4.0 ΕΡΓΑΣΙΑ
4.1. Η Ελλήνων Πολιτεία παρέχει εργασία και ασφάλεια σε όλους τους πολίτες μέσα από τη λειτουργία της.
4.2.
Η Ελλήνων Πολιτεία ανοίγει τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς
ορίζοντες ειδικά με την ένταξη στην παραγωγική διαδικασία καινοτομιών
και τεχνολογίας αιχμής έτσι ώστε να εξασφαλίζεται εργασία με την απόδοση
έργου προς αυτήν. Με τη δομή και τη δόμηση της η πολιτεία θα παρέχει
πάντα εργασία σε όλους τους πολίτες της,
4.3. Οι συνθήκες εργασίας θα είναι με σεβασμό προς το Ανθρώπινο δυναμικό.
4.4. Η αμοιβή θα είναι πάντα με αξιοκρατικό κριτήριο παραγωγικότητας και ποιότητας εργασίας.
4.5. Η περίθαλψη και συνταξιοδότηση των εργαζομένων θα καλύπτεται από ένα ασφαλιστικό ταμείο υψηλοτάτων προδιαγραφών το οποίο θα λειτουργεί πάντα με καθαρή ανταποδοτικότητα. Το ταμείο αυτό θα είναι αυτοδιοίκητο με σκοπό να πραγματοποιεί κερδοφόρες ΣΕΛΙΔΑ 15 από 40επενδύσεις ώστε να βελτιώνεται η θέση των μετόχων του που είναι οι συνταξιούχοι. Όλα τα υπάρχοντα ταμεία αφού ελεγχθούν θα εξυγιανθούν και θα λειτουργούν προς όφελος των πολιτών. Η λειτουργία της Ελλήνων Πολιτείας μέσω μηχανισμών και νόμων θα είναι η διαχρονική
εξασφάλιση της τρίτης ηλικίας. Μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο η τρίτη
ηλικία για την Πολιτεία. Άνθρωποι γεμάτοι βιωματική σοφία μπορούν να
μεταδώσουν τον σπόρο της γνώσης στην επερχόμενη γενιά με σεβασμό για τον
άνθρωπο, την Πολιτεία, το περιβάλλον, τον πλανήτη και την Κοσμοθέαση
(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται
αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
4.6. Η Ελλήνων Πολιτεία αναγνωρίζει την υποχρέωση να παρέχει τις συνθήκες για την ικανοποιητικότερη διαβίωση σε αντίθεση με το σημερινό καθεστώς το οποίο σκοτώνει τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας γιατί τους κονσερβοποιεί σε πανάθλια ιδρύματα που έχουν μόνο κερδοσκοπικό χαρακτήρα.
4.7.
Σε ολόκληρη την Ελλάδα η Ελλήνων Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως την
υποχρέωση της έναντι της τρίτης ηλικίας δημιουργώντας πάρκα που θα
περιλαμβάνουν σύγχρονες εγκαταστάσεις διαμονής, εγκαταστάσεις
ενασχολήσεων και συναναστροφής – επικοινωνίας, αίθουσα σωματικής αγωγής,
ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη κ.ο.κ.
Είμαστε
ως Έλληνες υποχρεωμένοι να καταστήσουμε την τρίτη ηλικία αυτάρκη ώστε
να μην εξαρτάται από κανέναν και είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να την
σεβόμαστε.
0 Σχόλια